1-700-552-500

כרגע אנו מספקים שירותי הובלות במרכז ובשרון בלבד! התקשרו עכשיו - 1-700-552-500!

ליצירת קשר ולקבלת הצעת מחיר ממובילים, מלאו את הטופס הבא:

*
*
*
*

חברות הובלה מומלצות בשפלה

חברות הובלה מומלצות בשפלה

למען שלמות הציוד והרהיטים, כדאי מאוד לבחור מובילים מומלצים עם משאיות מרווחות ומאובטחות. עדיף לבחור חברות הובלה עם ניסיון רב בהובלה, פירוק והרכבת רהיטים ומכשירי חשמל גדולים וכבדים, כגון מקררים ומכונות כביסה. בחברת הובלות טובה, תמיד מעסיקים מומחים בשמירה על חפצים בזמן ההעברה בין אם מדובר במעבר דירות קטנות ובין אם מדובר במעבר דירות גדולות.

בעת הזמנת שירותים מחברות השכרת משאיות הובלה, יש לחתום על מסמך (חוזה או זכרון דברים) שיסדיר את תנאי ההובלה, מלאי הציוד, תאריך היעד לביצוע ההעברה ונושאים נוספים. מומלץ להזמין חברת הובלות לביצוע ההובלה בשעות הבוקר המוקדמות, כדי למנוע עיכובים מיותרים, העלולים להיגרם מהובלות קודמות באותו היום.

כדי לא לפול קורבן לחברת הובלות בלתי מקצועית שתחליט פתאום לעלות את המחיר ללא כל הצדקה או פשוט לא להגיע, כדאי מאוד להתכונן להובלה בצורה מתאימה. תבקשו המלצות לגבי שירותי הובלת דירה ומובילים מומלצים בשפלה מבני משפחתכם ומחבריכם הקרובים במידה ואלו עברו דירה לאחרונה. גלשו באינטרנט ורשמו לפניכם פרטים של מספר חברות הובלה מומלצות. ערכו מחקר טלפוני בסיסי – כדי להתעדכן על תמחור ההובלות בעונה .ספקו לכל חברות ההובלה את הפרטים המדויקים על העבודה : תכולת הדירה או המשרד, פרטים טכניים על הבניין ממנו אתם עוברים והמקום אליו אתם מעוניינים להוביל כגון, מעלית, מדרגות, רוחב הדלתות, קומה .ציינו כמות מכשירי החשמל הגדולים שיש לכם: מקררים, מקפיא, מכונות כביסה וייבוש, פסנתרים, רהיטים גדולים אחרים או ארונות שיש צורך לפרק ולהרכיב.

לחברות הובלות מומלצות בשפלה ולקבלת הצעת מחיר מחברות הובלה בשפלה צרו עימנו קשר טלפוני או דרך טופס יצירת קשר שחור.