1-700-552-500

כרגע אנו מספקים שירותי הובלות במרכז ובשרון בלבד! התקשרו עכשיו - 1-700-552-500!

ליצירת קשר ולקבלת הצעת מחיר ממובילים, מלאו את הטופס הבא:

*
*
*
*

חברות הובלה מומלצות בשפלה, מרכז שרון

חברות הובלה מומלצות בשפלה, מרכז שרון

שלמות הציוד בזמן הובלה הוא דבר חשוב מאוד, לכן כדאי לבחור חברת הובלות עם ניסיון רב בתחום ועם משאיות מרווחות, בטוחות ומוגנות. עדיף לבחור חברות הובלה בעלות ניסיון רב בהובלה, אריזה, פירוק והרכבת רהיטים ומכשירי חשמל גדולים, דוגמת מקרר, פסנתר, מכונת כביסה ועוד. חברת הובלה מומלצת היא בדרך כלל מומחית בשמירה על חפצים בזמן ההובלה.

בזמן הזמנת שירותי הובלות ממובילים מומלצים בשפלה, בשרון או במרכז הארץ, יש לחתום על זכרון דברים או חוזה המסדירים את תנאי ההובלה, מלאי החפצים, תאריך ביצוע ההובלה ,ביטוח הציוד ופיצוי על אי ביצוע ההובלה. מומלץ להזמין חברת הובלות בשעות הבוקר המוקדמות, כדי להימנע מעיכובים מיותרים, אשר עלולים להיגרם מעבודה קודמת באותו היום.

כדי לא ליפול קורבן לחברת הובלות לא מספיק מקצועית שהחליטה פתאום לעלות את מחיר ההובלה ללא כל הצדקה או פשוט לא לבוא, חשוב ביותר להתכונן להובלה בצורה מתאימה.

שאלו את בני משפחתכם או את חבריכם במידה והם עברו דירה לאחרונה האם יש להם להמליץ לכם על חברת הובלות דירות קטנות או גדולות ובכלל על שירותי הובלות דירות. גלשו באינטרנט ורשמו לפניכם מספר חברות הובלה.

ערכו מחקר טלפוני בסיסי על שירותי הובלה מומלצים – בשביל לקבל מושג על מחירי ההובלות בעונה. ספקו לכל חברות ההובלה את אותם פרטים. רצוי שיהיו מדויקים ככל האפשר: תכולת הציוד, פרטים טכניים חשובים על הבניין ממנו אתם עוברים והמקום אליו אתם מעוניינים להוביל כגון: מעלית, מדרגות, רוחב הדלתות, קומה, ביטוח הציוד וכו'. ציינו כמות מכשירי החשמל הגדולים שיש לכם מקרר, מקפיא, מכונות כביסה ומייבש, פסנתר או ארונות שיש צורך לפרק ולהרכיב.

לחברות הובלות מומלצות בשפלה, שרון ומרכז ולקבלת הצעת מחיר צרו קשר דרך האתר. תוכלו גם להתקשר דרך הטלפון.