1-700-552-500

כרגע אנו מספקים שירותי הובלות במרכז ובשרון בלבד! התקשרו עכשיו - 1-700-552-500!

ליצירת קשר ולקבלת הצעת מחיר ממובילים, מלאו את הטופס הבא:

*
*
*
*

כמה עולה ציור קיר לדירה

אם אתם רוצים להזמין ציור קיר באופן חכם, אז עדיף להזמין ציור קיר עוד לפני שמעבירים דברים לדירה חדשה, כי רהיטים מאוד מפריעים לצייר בגלל שצריך להיזהר משפריצים של צבע והרבה פעמים שוב פעם צריך להזמין שירותי הובלות בשביל להזיז להיטים וכו'. צריך גם לדעת איך קובעים מחיר של ציור קיר. חשוב לדעת שהמחיר משתנה לפי איזה צבעים הלקוח משתמשים, מה היא טכניקת העבודה, מה הוא החומר שעליו מציירים את הציור, באיזה גובה רוצים את הציור. הגורמים האלו יכולים לשנות את המחיר באופן משמעותי.

קודם כל השטח של ציור קיר הוא בהחלת גורם הכי חשוב. ציור קיר קטן יעלה פחות וציור קיר גדול יעלה יותר:

ציר קיר עצום בבית עסק ציור קיר קטן בבית חולים

סוג של צבעים שמציירים ציור הוא גם גורם מאוד חשוב. יש צבעים שעולים פי כמה מהצבעים אחרים. קודם כל גוונים של זהב וכסף הם הכי יקרים. אם בוחרים גוונים כהים יותר של אותו סוג של צבע, אז הם יותר יקרים מהגוונים הבהירים יותר. בכל מניפת צבעים בכל חנות אתם תראו שבסיס הכי כהה עולה פי 3 שהבסיס הכי בחיר:

ציור של ויני פו צבעים כההים איכותייםציור של דובוני אכפת לי צבעים פחות איכותיים בהירים יותר

כמה שציור יותר מסובך, כך הוא יקר יותר. כמה שיותר פרטים יש בציור, כל הוא עולה יותר. למשל, אם לקוח ירצה להוסיף התמונה שלו לתןך ציור קלסי כל שהוא, אז זה יעלה יותר מהציור ללא בני אנוש:

ציור על עץ פשותציור קיר מורכב ירושלים עתיקה

לצייר על חומר בעיתי כמו שפריץ יעלה פי שתיים יותר מאשר לצייר ציור קיר על קיר חלק. לצייר על קיר גבס יעלה הרבה יותר זול מאשר לצייר על עץ או מתכת:

ציור על קיר שפריץ לא חלקציור על קיר חלק חדר בנות

ציור קיר בגובה או בתקרה יעלה הרבה יותר מאשר ציור קיר שאותו אפשר לצייר בעמידה, כי זה הרבה יותר קשה לצייר ציור קיר על הסולם או מעלית כל שהוא:

ציור קיר בגובה עינייםציור קיר מאוד גבוה

זה ממש קשה לקבוע מחיר ציור קיר בלי שיחה רצינית עם הלקוח. רק אחרי קבלת פרטים מדויקים אפשר לקבוע מחיר ציור קיר.

הכתבה על עלות ציורי קיר מהאתר http://tziur-kir.co.il