1-700-552-500

כרגע אנו מספקים שירותי הובלות במרכז ובשרון בלבד! התקשרו עכשיו - 1-700-552-500!

ליצירת קשר ולקבלת הצעת מחיר ממובילים, מלאו את הטופס הבא:

*
*
*
*

הובלות משרדים במרכז, השפלה והשרון

הובלות משרדים במרכז, השפלה והשרון

המשרד שלכם מתרחב ומצאתם כבר מקום חדש למקם אותו בתצורתו החדשה, אשריכם. יש תאריך למעבר וכל שנותר לכם הוא למצוא חברת הובלות אשר תבצע הובלת משרד בטוחה, הכוללת אריזה, הובלה יעילה ואמינה ופריקה מסודרת ובטוחה. חברת ד"ר מובינג מספקת שירותי אריזה למשרד, שיכולים לחסוך כסף וזמן רב לחברה. שימוש בשירותי אריזה, ייעל את אריזתם המסודרת והנכונה של המשרדים, ימנע אבדן וגניבות, ויחסוך זמן יקר בעת מעבר למשרד החדש, ומעבר לכך, הצוות שעוזר באריזה ייזדע מה ארז היכן, דבר שייעל גם את הפריקה והסידור.

אנו ממליצים להשכיר את שירותיה של חברת הובלות משרדים במרכז, בשפלה ובשרון מוכרת ואמינה, ולהוסיף תשלום מיוחד על ביטוח ההובלה. ביטוח ההובלה הינו מרכיב הכרחי, במיוחד בהובלת משרד, אשר בו ציוד רב ערך, הן מבחינה כספית והן מבחינת חשיבות למשרד, בין אם מדובר במיכון וציוד משרדי, ציוד מעבדה ועוד, הטיפול בהם בעת המעבר דורש מיומנות ונסיון בתחום. חברת ד"ר מובינג בעלת מוניטין רב בתחום  הובלות משרדים והמלצות רבות  ולכן תציעה לכם שירותצי הובלת משרד בביטחון רב ובאחריות מלאה.

צור קשר עם חברת ד"ר מובינג ואנו ניתן לך הצעת מחיר הוגנת, המרכיבה את כל שלבי המעבר, כולל אריזה ושינוע במנוף, לפי הצורך וכן הצעה הוגנת לביטוח תכולת ההובלה, אנו בחברת ד"'ר מובינג מובילים עבורך בביטחה.

חברות הובלה מומלצות