1-700-552-500

כרגע אנו מספקים שירותי הובלות במרכז ובשרון בלבד! התקשרו עכשיו - 1-700-552-500!

ליצירת קשר ולקבלת הצעת מחיר ממובילים, מלאו את הטופס הבא:

*
*
*
*

חברות הובלה מומלצות בשרון

חברות הובלה מומלצות בשרון

כדי שהרהיטים לא יפגעו בזמן הובלה ,כדאי  מאוד לבחור במובילים מומלצים בשרון עם משאיות מרווחות אך יש צורך גם לדאוג שהובלת הדירה תהיה זולה ומומלצת ע"י אנשים קרובים. עדיף לבחור חברות הובלה שהעובדים בעלי ניסיון רב בהובלה, פירוק והרכבת רהיטים ומכשירי חשמל גדולים וכבדים ,כגון מקררים ומכונות כביסה. בחברת הובלה מומלצת וטובה העובדים עצמם יהיו מומחים בשמירה על חפצים בזמן ההובלה.

בעת הזמנת שירותים מחברת הובלות, יש לחתום על חוזה המסדיר את תנאי ההובלה, מלאי הציוד ,תאריך היעד לביצוע ההעברה ונושאים נוספים .מומלץ להזמין חברת הובלות מומלצות לביצוע ההובלה בשעות הבוקר המוקדמות, על מנת להיות בראש רשימת הובלות החברה באותו יום, וכך אולי ימנעו עיכובים מיותרים שעלולים להיגרם מהובלות קודמות באותו היום.

שאלו את בני משפחתכם או את חבריכם במידה והם מכירים שירותי הובלות דירות מומלצים. גלשו באינטרנט ורשמו לפניכם מספר חברות הובלה שלדעתכם הן מומלצות, בטוחות וזולות. ערכו מחקר טלפוני בסיסי – כדי להתעדכן  על תימחור ההובלה.

ספקו לכל חברות ההובלה את אותם הפרטים בלי לחסוך בשום פרט חיוני. רצוי שהפרטים יהיו מדויקים ככל האפשר למשל: הובלת דירה באזור השרון, את תכולת ההובלה, פרטי הבניין ממנו אתם עוברים והמקום אליו אתם מעוניינים להוביל כגון, מעלית, מדרגות רוחב הדלתות, קומה. ציינו כמות מכשירי החשמל הגדולים שיש לכם מקרר, מקפיא, מכונות כביסה וייבוש, פסנתר, רהיטים גדולים אחרים או ארונות שיש צורך לפרק ולהרכיב.

לקבלת הצעות מחיר מחברת הובלות מומלצת בשרון ולקבלת הצעת מחיר מחברות הובלה בשרון צרו איתנו קשר טלפוני או באמצעות טופס יצירת קשר.