1-700-552-500

כרגע אנו מספקים שירותי הובלות במרכז ובשרון בלבד! התקשרו עכשיו - 1-700-552-500!

ליצירת קשר ולקבלת הצעת מחיר ממובילים, מלאו את הטופס הבא:

*
*
*
*

חברות הובלה מומלצות במרכז

חברות הובלה מומלצות במרכז

בעת הזמנת שירותים מחברת הובלות, יש לחתום על חוזה המסדיר את תנאי ההובלה ,מלאי החפצים ,תאריך היעד לביצוע ההובלה ונושאים חשובים נוספים .מומלץ להזמין חברת הובלות דירה מומלצת לביצוע העבודה בשעות הבוקר המוקדמות, על מנת להיות בראש רשימת הובלות החברה באותו יום, ובכך למנוע עיכובים מיותרים, אשר עלולים להיגרם מהובלות קודמות באותו היום.

כדאי לבחור מובילים מומלצים במרכז הקרובים לאזור מגוריכם שבה יהיו המשאיות מרווחות ומוגנות בכדי שהרהיטים לא יפגעו בזמן הובלת חפצים. עדיף לבחור חברת הובלות שהעובדים שלה בעלי ניסיון בהעברה, פירוק והרכבת רהיטים ומכשירי חשמל גדולים וכבדים ,כגון מקררים ומכונות כביסה. בחברת הובלה טובה העובדים עצמם יהיו מומחים בשמירה על חפצים בזמן ההובלה.

מומלץ להתעניין דרך בני המשפחה או החברים במידה ועברו דירה לאחרונה. גלשו באינטרנט ורשמו לפניכם מספר חברות הובלה מומלצות. ערכו מחקר בסיסי בטלפון – ע"מ לקבל מושג על תימחור ההובלה. ספקו לכל חברות ההובלה את אותם הפרטים. רצוי שהפרטים יהיו מדויקים ככל האפשר: תכולת ההובלה, פרטי הבניין או העיר ממנה אתם עוברים לדוגמה מאזור מרכז רמת גן לעיר תל אביב, המרחק שיש להוביל את החפצים והמקום אליו אתם מעוניינים להוביל כגון, מעלית, מדרגות רוחב הדלתות, קומה ועוד. ציינו כמות מכשירי החשמל הגדולים שיש לכם מקרר, מקפיא, מכונות כביסה וייבוש, פסנתר, רהיטים גדולים אחרים או ארונות שיש צורך לפרק ולהרכיב. חברת הובלות במרכז זה ד"ר מובינג

אם החלטתם להזמין ציור קיר לדירה חדשה, אנחנו ממליצים קודם לקרוא כתבה על מחירי ציורי קיר.