1-700-552-500

כרגע אנו מספקים שירותי הובלות במרכז ובשרון בלבד! התקשרו עכשיו - 1-700-552-500!

ליצירת קשר ולקבלת הצעת מחיר ממובילים, מלאו את הטופס הבא:

*
*
*
*

5 טיפים לבחירת חברת הובלות

5 טיפים לבחירת חברת הובלות

5 טיפים טובים לבחירת חברת הובלות

עולם ההובלות עבר בשנים האחרונות שינויים מרחיקי לכת, לא עוד משאיות ומובילים שרק אורזים את החפצים ועוזרים לנו להעביר אותם ממקום אחד למקום שני, לא עוד שירות סטנדרטי שניתן לנו במשך מספר שעות בבוקר או בערב, אלא היום זה הרבה יותר מכך.

היום אנחנו יכולים ליהנות ממגוון רחב של שירותים אשר הופכים את התהליך להרבה יותר נוח ופשוט, מהשלב בו אנחנו בוחרים את חברת ההובלות ועד השלב בו המובילים מניחים את אחרון הארגזים שלנו ביעדנו החדש ועוזרים לנו לפרוק אותם. לכן כשאנחנו מחליטים לבחור חברה שתעניק לנו שירותי הובלה, אנחנו צריכים להתחשב בשינויים השונים שהתרחשו בתחום ובמה שאנחנו יכולים לקבל מהחברות השונות, לבצע השוואה ביניהן ואז להחליט מי מהן הכי מתאימה לנו.

אספנו עבורכם 5 טיפים שיכולים להקל עליכם בבחירת חברת הובלות. הטיפים יכולים לעזור בבחירת שירותי הובלה לבית, למשרד ולכל מקום אחר, כמובן על פי הצורך שלכם. כל מה שעליכם לעשות זה לקרוא את הטיפים, לבחון את החברות שמציעות אותן ולהחליט מי מהן הכי מתאימה לכם. בתוך הטיפים שילבנו את השינויים השונים שהתרחשו בתחום.

הטיפים המובילים לבחירת חברת הובלות

המלצות וחוות דעת

היום בניגוד לעבר, קל יותר לקבל המלצות וחוות דעת של צרכנים על חברות הובלות בכל הארץ. בעזרת אתרי אינטרנט ורשתות חברתיות אנחנו יכולים למצוא מגוון רחב של המלצות וחוות דעת. אנחנו לא צריכים לבחור עוד הרבה על בסיס תחושה אלא יש לנו כלים אמיתיים שיכולים לעזור לנו לבחור את החברה שמתאימה לנו. אנחנו תמיד יכולים להשתמש גם בהמלצות וחוות דעת של בני משפחה ומכרים שהשתמשו בשירותי הובלות מסוגים שונים.

הובלות, אריזות ופירוק

חברות הובלות רבות הרחיבו במהלך השנים את השירותים שלהם, לא רק במובן שהן מבצעות הובלות שהן מעבר להובלת דירה או משרד אלא גם לגבי זה שהן מבצעות שירותי אריזה ופירוק לצד שירותי הובלות. כלומר החברה מספקת ארגזים לאריזה וכן עוזרת ללקוחות לבצע אריזה של חפצים מסוימים ובסיום תהליך ההובלה הן עוזרות לפרוק את הארגזים ולהרכיב מכשירים שונים, למשל, מחשבים, מערכות אלקטרוניקה, ארונות ועוד. זה הופך את התהליך ליותר פשוט ונוח.

שירות הזמנות יעיל

אם אתם מחפשים חברת הובלות, אתם לא צריכים יותר להתקשר או ללכת פיזית לחברה, כל מה שעליכם לעשות זה להשאיר הודעה באתר האינטרנט, לציין את הפרטים שלכם ומתי אתם מעוניינים שתתבצע ההובלה, וצוות החברה יוצר איתכם קשר. חברה שמאפשרת זו הופכת את השירות להרבה יותר יעיל ונכון.

מידע ושקיפות

אם אתם רוצים להזמין שירות הובלה, תבחרו אך ורק בחברות שאתם יכולים להכיר אותן לפני שאתם מזמינים. חברות רציניות מחזיקות אתרי אינטרנט בהם אפשר לקרוא על החברה, לדעת מה יש לה ומה אין, ללמוד מי עובד בה. כך תדעו עם מי בדיוק אתם הולכים להעביר את החפצים שלכם.

הובלה לפי הצרכים שלכם

בכל שירות הובלה שאתם מזמינים, תוודאו שהחברה מספקת לכם משאית שתתאים לצרכים שלכם ואם יש צורך אז על החברה לספק לכם מנוף להובלת חפצים כבדים וכלים אחרים שיאפשרו הובלה בטוחה וטובה.