1-700-552-500

כרגע אנו מספקים שירותי הובלות במרכז ובשרון בלבד! התקשרו עכשיו - 1-700-552-500!

ליצירת קשר ולקבלת הצעת מחיר ממובילים, מלאו את הטופס הבא:

*
*
*
*

הובלת משרדים במרכז

הובלת משרדים במרכז

הובלת משרדים במרכז

הובלת משרדים במרכז היא דבר שבשגרה, מכיוון שאיזור המרכז משופע בחברות ומשרדים רבים, כמעט בכל יום נתון קיימת הובלת משרדים במרכז. משרדי היי-טק, חברות גדולות, מעבדות, משרדים קטנים, בעלימקצועות חופשיים, כולם כאחד מחפשים לשדרג את מקומם ולהתאים לעצמם מיקום חדש, על פי העדפותיהם החדשים ופעמים רבות, האימרה "משנה מקום- משנה מזל", פועלת לטובה. איזור המרכז שהוא לבליבה של התעשייה הישראלית, השוקק חיים עיסקיים פעילות תעשייתית עניפה, זקוק בכל יום למובילים אשר עושים העברת משרדים במרכז בצורה נמאמנה ואמינה ואשר להם ממליצים רבים ונסיון עשיר בתחום.

חברה מומלצת להובלת משרדים במרכז

על מנת לבצע הובלת משרדים במרכז בצורה היעילה, הבטוחה והאמינה ביותר, יש צורך בחברה בעלת נסיון עשיר בתחום, וותק רב, המלצות של משרדים וחברות אשר ביצעו הובלת משרדים במרכז דרכה, משום שחברה או משרד שמתעדים לעבור מקום חייבים לוודא כי הכל עובר בשלמותו וכי שום דבר מחפצי המעבר לא נפגע, או חלילה נגנב ושהכל הושם במקומו החדש כראוי על מנת שהמשרד יוכל לחזור במהרה לפעול בדיוק מאותה נקודה שהוא הפסיק, טרם המעבר.

התנהלות העברת משרד

תהליך העברת משרד חייבת להתבצע בצורה מסודרת ומתוכננת בקפידה, הן מבחינת תהליך המעבר עצמו והן מבחינת פעילות החברה. על מנת שלא ליצור פער בפעילות החברה, רצוי לבצע העברת משרד ביום אחד ולהשאיר הודעה קולית והפנייה לטלפון אשר יירכז פניות באותו היום ולו רק על מנת לקבל מענה כלשהו. כמו כן, רצוי למנות אדם אשר ייפקח על תהליכי המעבר מבחינת המשרד, כלומר, אריזה על פי סדר עדיפויות, העלאת הכל למשאית, פריקה והצבה במקומות הנכונים. כמו כן, מומלץ למנות אחראי על דברים רגישים במיוחד שעשויים להיות מועברים באותה ההעברה.