1-700-552-500

כרגע אנו מספקים שירותי הובלות במרכז ובשרון בלבד! התקשרו עכשיו - 1-700-552-500!

ליצירת קשר ולקבלת הצעת מחיר ממובילים, מלאו את הטופס הבא:

*
*
*
*

כמה עולה להוביל משרד

כמה עולה להוביל משרד

כמה עולה להוביל משרד?

משרדים רבים מחליטים להרחיב שורותיהם או לעבור לאיזור יותר נוח מבחינת נגישות, מבחינה כלכלית ומשיקולים רבים נוספים ולכן זקוקים הם לשירותי הובלת משרדים. הובלת משרד היא הליך מעט שונה מהובלת דירה היות ומדובר בציוד רב יקר במיוחד וכן מידע רגיש שמאוד רצוי להעבירם בידי צוות מיומן, אחראי ומנוסה בתחום העברת משרדים שלו מוניטן רב והמלצות בתחום. על העברת משרד אין להתפשר ויש לשכור חברה אמינה ואחראית.

ממה מורכבת עלות הובלת משרד?

עלות הובלת משרד מורכבת באופן די דומה להעברת דירה, כלומר, עניין המרחק- ככל שהמרחק בין נקודות ההובלה רחוק יותר, כך גם הוצאות הדלק עולות וכן גם עלות ההובלה. בנוסף, ישנו מרכיב התכולה- מספר ארגזים, ציוד ואריזה. מרכיב עלות נוסף הוא העברה באמצעות עזרים, כלומר, האם נדרש מנוף לצורך ההעברה- היה וכן, מחיר ההובלה עולה בהתאם. מהי תכולת ההעברה, האם מדובר בחפצים רגילים או האם מדוברבהובלה של ציוד מעבדה וחומרים מסוכנים דומים. מרכיב נוסף הוא מרכיב הביטוח שהינו מרכיב חובה בכל העברה, אך על אחת כמה וכמה במקרה של העברת משרדים.

מדוע כדאי להוסיף ביטוח?

ביטוח העברת משרדים הוא חובה עוד יותר מאשר ביטוח העברת דירה משום שהעברת משרד מכילה ציוד יקר רב, החל ממחשבים וציוד משרדי, ניירת חשובה, מידע מסווג, מיכון משרדי יקר, מזגנים ועוד. ציוד שכזה לא רק שיכול להנזק במהלך ההעברה, גם אם מובל בידי צוות מיומן ואחראי, מכל סיבה שהיא, בין אם נפילה, או חלילה תאונה, ציוד שכזה עלול לגרום נזק בעת ההעברה ולו הקטן ביותר ולכן יש לדאוג לכסות עלויות מיותרות שעלולות לצוץ במהלך הובלת משרדים.

כאשר אתם מתכננים להגיע למשרד חדש אנו ממליצים לעשות הדמיה לפני כן. מעצבי פנים רבים משתמשים בהדמיות מחשב כאשר הם רוצים לעשות הדמיה למשרד לצורך תכנון והצגתו בפני הלקוחות. בעזרת הדמיות ניתן להדגים ללקוח מספר אפשרויות עיצוביות שונות וכיצד הן יראו בפועל. שירות זה מעניק ללקוח תחושה של בטחון בכל הנוגע לתוצאה שהוא עתיד לקבל. בנוסף לכך ניתן אף לשתף את הלקוח בתהליך העיצוב ולהדגים לו כיצד יראו שינויים אשר הוא מבקש לבצע.